vera forever

 

 





 


det går inte att sluta gråta.



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

älskade du, jag beklagar verkligen! blir ledsen av att läsa dina ord, och att se bilderna. hon verkade vara en fantastisk katt. tänker på dig gumman! <3

2010-06-05 @ 18:45:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Carro

vad ledsen man blir.. vad var det som hände? var hon ute och blev påhoppad av en hund?

2010-06-05 @ 23:00:30
Postat av: Susie

Hej. Det var så längesedan vi pratade. Allt slutade så fel.

Men jag kom in på din blogg och fick läsa om Vera och blev uppriktigt jätteledsen för din skull.



Ja, jag ville bara säga det.

Ta hand om dig och din familj.



Det verkar som du har kommit en bra bit på vägen också,

vilket glädjer mig. :)

2010-06-11 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback