sjukanmälning idag.

hej kära ni. sitter i soffan med laptopen i knät, en kopp med riven färsk ingefära i hett vatten, mysoutit och lugn musik på spotify. jag sjukanmäler mig idag pga förkylning. lite halvmysigt att bara mysa runt, ha tända ljus, skriva i dagboken (fick av helena i julklapp) titta på film mitt på dagen och äta glass. köpte hem några twix! (: mums! jag är så himla pysselsugen, måste åka till panduro någon dag och kika runt. perfekt när man är dålig ju. hade varit kul att sy någonting, kanske en ny klänning till i sommar!

hade tänkt att börja med frukosttips varje dag, jag går ju upp ganska sent, så då kanske man kan ta nytta av gårdagens inlägg till dagens frukost, ja ni förstår vad jag menar va? (; får klura ut något tills ikväll. har ju alla mina kokböcker nerpackade i flyttlådor nu när köket renoveras, men det ska nog gå bra (:

får se om jag orkar gå ut och äta ikväll, men det tror jag! en ipren och sen så! är ju inte så mycket farligare att sitta på restaurang än hemma vid middagsbordet. känner mig redan piggare. bra med vilning idag (det här inlägget har jag skrivit på i flera timmar, haha) har kollat på dating in the dark på webtv, druckit massa te och myst runt <3

nej nu ska jag hoppa i vanliga kläder och fixa lite här hemma. vi hörs senare! (: ha en mysig kväll. puss&kram.





 


myskvällsbilder från bostadsrätten. vera och adolf syns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback