Lördagsgodis & filmkväll.

hej allihopa! (: hoppas ni haft en bra dag hittintills. min lördag har varit bra, jag är glad och solen skiner. har massa fräknar i ansiktet som börjar synas nu, så fint och man blir glad av dom (: vaknade runt elva, gick på toaletten och tvättade ansiktet, la lite rough och borstade håret, sen klädde jag på mig och tog en promenad till centrum, gick och handlade goda köttbullemackos till frukost, det måste ju vara det mysigaste att köpa sånt på helgerna <3 helglyx! blev lite mathandling också, köpte mer gröt osv. sen gick jag hem, åt frukost och sen bänkade jag mig med matteboken och myskläder i soffan. har lite smågodis som håller mig vid liv, kan vara ganska tungt för hjärnan, då är det bra med lite sockerkick ^^

ikväll blir det såklart melodifestivalen, jag gillar verkligen våran vinnarlåt, men som jag skrev innan tror jag tjejerna med rockbandet hade kunnat vinna alltihopa! jaja (: det blir tacos ikväll, jag ska ha myskväll med mamma! (: var längesen bara hon och jag umgicks. så det ska bli mys! (okej, nu visste jag ju inte att melodifestivalen inte var ikväll, haha. typ maj? så ikväll är det film på schemat ist, mys!)

va kul att ni gillade frukosttipsen, då ska jag fortsätta med dom! kan ju varva med lite mer avancerade på helgerna, när de flesta har mer tid att stå i köket ^^

ska fortsätta plugga nu, vi hörs senare! ha en jättemysig lördag nu! och ta hand om er! NJUT av livet <3 puss&kram.



Anna Bergendahl



Kommentarer
Postat av: L

Good to have you back... missed you.

2010-03-20 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback