this is my life

sitter med tända ljus hemma, har precis tittat på senaste avsnittet av desperata husfruarna. inte lika bra som det var de första säsongerna, men är man trogen så är man! jag har haft en jättemysig dag. jag, mamma och adolf åkte ut till sundbygård, gick en lång promenad på isen i solskenet, blev några söta fräknar och varma känslor i kroppen rikare. helt underbart att solen börjar kika fram, du har varit så saknad! längtar tills snön smälter bort, även fast det är helt underbart med den också! men våren är mer än välkommen nu. blir varm i kroppen av bara tanken på sommar, sol, bad, mysiga grillkvällar med älsklingen, sitta och mysa och pussas när solen går ner, ta ut katterna i det gröna gräset, njuta av varandra. åh, längtar så! <3

sitter och lyssnar på vinnaren av melodifestivalen, älskar den låten, har lyssnat hur mycket som helst på den. blir bara bättre och bättre. repeat på spotify! (: även fast jag tyckte att rocktjejbandet skulle vunnit. förstår inte att dom förlorade mot pernilla.. galenskap. jaja (;

imorgon ska jag in till stan och fika med helena <3 saknar henne så himla mycket. sa bli mysigt! ska kika runt lite i affärer också, mysa och fika och så (: på torsdag ska jag ut och äta med peter, min "pappa" ni vet, blev ju inte av häromdagen. köket renoveras för fullt. eletrikern var hemma hos oss idag och bytte proppskåpet, mycket finare nu! och han har gjort ett kanon jobb hitintills (: imorgon ska taket och väggarna målas, och golvet ska läggas in. både jag och alle är riktigt bra på att renovera, och det är kul att se att resultatet när vi fixar alltid blir noggrant och fint! skåpluckorna till köksskåpet kommer om 3 veckor. har läst på olika bloggar att ikea har en tendens att dra ut på tiden och aldrig ha allt i lager. hur som helst, det blir ju klart så fort det bara kan (:

ska sätta mig och plugga imorgon kväll också. på tisdag är det prov och så (: har varit lätt att läsa matte, är väl lite mer utvecklad i hjärnan nu än när jag gick i skolan, för jag kommer inte ihåg att det var lätt.. snarare tvärtom. nästa ämne är svenska b! heja! jag har läst massa på olika universitet om deras utbildningar och jag tror jag börjar begränsa mig lite nu., innan var det massa olika jag kunde tänka mig.. men ja, det här blir bra! (:

ska sätta mig och pilla lite med en ny design på planch som jag håller på med. ni vet ju att jag gjorde en planch som jag sålde innan på en inrednings sida på nätet och nu har jag funderat lite och ska antagligen "öppna" en egen sida med varukorg osv och sälja alla plancher jag designat osv! kan bli riktigt lyckat då det är stor förfrågan på dom! kul va!

ska göra en kopp te, och sen sjunka ner i soffan och pilla lite med planchen. ha en jättemysig fortsatt kväll så hörs vi imorgon! massa pussar&kramar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback