Tröttmössa!

God kväll kära ni. Hoppas ni mår toppen! Och har haft en bra dag! :) jag har varit ute och åkt bil, utflykt och det var helt underbart. Åkte genom öppna landskap och lyssnade på klassisk musik och njöt. Åkte med min "pappa" plastpappa alltså och meningen var att vi skulle ut och äta på restaurang efter, men tröttheten tog över, så det blev middag hemma ist med lövbiff, klyftpotatis och hemmagjort vitlökssmör. Nam nam! :) umgåtts med alexander och katterna i kväll, druckit te och myst massa. Mysigare katter får man leta efter. Jag är så glad att vara deras mamma Hihi. Ska strax Slå oss ner och titta på film och sen dyka i säng. Jag är riktigt trött efter utflykten i dag. Kommer somna som en sten sen! Eletrikern har gett ett pris, blev tio tusen för allt arbete med spottar, gömda uttag osv. Halleluja för rotavdraget! Haha. Kommer bli skitfint! Just nu går det varken att laga mat eller ha mat hemma, och det gör väl att arbetet läggs som första prio :) ska bli riktigt kul att få visa er resultatet sen om några veckor! Nej, nu blir det myskväll här hemma med varsin kopp te, tända ljus och mysig film uppkrypen i soffan. Sen ska jag lägga mig och läsa topphälsa! Saknar den gamla redaktören, hon var mycket bättre :( mer självkänsla och må bra tips. Nu är det mer banta banta banta. Jag behöver gå upp, inte ner! Hur som helst. Ha en jättemysig kväll. Massa kärlek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback