08:00 och utsövd

god morgon vänner! hoppas ni vaknade upp utsövda. jag vaknade vid sju och har legat och halvslumrat tills jag gick upp vid åtta och gjorde frukost (: nu sitter jag och kollar på kalla fakta på webtv och sen ska jag dammsuga och fixa lite här hemma och sen blir det promenad och även kika lite i affärer, ska in på h&m och köpa ny mascara bla.

jätteskönt att vara ledig idag, har massa saker jag vill hitta på, men det är nog bra om jag vilar mycket för imorgon blir det en ganska lång dag på jobb. börjar 9 och slutar runt halv sju. men det är riktigt kul att jobba och jag trivs jättebra! <3

somnade vid tio igår, och låg i sängen redan halv tio, var helt slut. kvällen bestod mest av att halvsitta upp i soffan och kolla runt på nätet och kollade även på desperata husfruarna, här kan ni se avsnitt av husfruarna innan dom sänds på tv (:

ska kolla vidare på kalla fakta nu, handlar om en thailändsk tjej som lurades att komma till danmark och bli inlåst på en bordell och prostituera sig ): hemskt!

vi hörs sen (: puss&kram.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback