ben&jerry

god kväll kära vänner. den här måndagen börjar lida mot sitt slut och jag börjar bli trött, trotts nio timmar sömn i natt och nästan två timmar sömn på dagen, så ska det bli rikitgt mysigt att snart krypa i säng. men först tänkte jag kika på ett avsnitt av desperata husfruarna, det har kommit ut två nya! sitter och dricker rött ekologiskt vaniljte i granitmuggarna och äter ben&jerry glass. tända ljus som står och flackar på bordet framför mig, myskänsla! jag älskar kvällar <3

tog och fixade händerna tidigare ikväll. peelade dom och har tagit bort gammalt nagellack, klippt naglarna och ska måla två lager med chanels "splendeur" nr 217 som gullmysan gav mig i julklapp (: första gången jag testar det, det är kul med färg! på våren/sommaren har jag mycket färggladare kläder på mig (: man blir så glad av det.

ska krypa ner i sängen i stället. blev trött. har målat klar naglarna iallafall, blev jättefint (: ser verkligen fram emot imorgon, ska bli riktigt spännande. och jag delar med mig lite här såklart ^^

vi hörs imorgon igen. massa godnattpussar <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du katarina Zellners telefon eller e-post , du vet mediets? Jag har varit hos henne fem år sedan och tappat nu bort numret. Ring mig 0708-633 650 ller skicka ett e-postmeddelande: [email protected]. Med bästa hälsningar

Sirpa Sori du kan kolla mig på facebook. Ärendet brådskar.

Tack

2010-10-30 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback