god morgon allihopa!

har iof varit vaken sen halv sex, kunde verkligen inte sova. varit orolig i sömnen hela natten, så när klockan var halv sex, slängde jag benen över sängkanten och hoppade in i duschen. så nu ska jag strax äta frukost och sminka mig, linserna sitter i, kanske inte var jättesmart att ha linser idag, torr i ögonen :P hur som helst! hoppas att ni har sovit godare än mig (:

vann en röd svea tröja på tradera, men den var inte alls okej, blekt i färgen, bokstäverna var jätte noppiga och den var solblekt på vissa ställen, så nu har jag mejlat med säljaren och ska skicka tillbaka den. har lagt en likdan (fast den här gången nyare) i minneslistan, får vi se om jag kammar hem den (: bra med auktioner tycker jag. man tjänar enorma summor och jag har absolut inget problem med att köpa secound hand, blir nästan rädd ibland när jag går i klädaffärer vilka galna priser, men det är väl så när man vant sig ^^

förutom den filten jag bloggade om igår, så hittade jag en söt liten vattenkanna i zink, en grå&svart randig tröja som var helt ny med lappen kvar (: stått och dragit i den på kapphal, men nu gjorde jag ett fynd ist! och en ljus jeans tunika i a-linje med fickor fram och uppkavlade ärmar med svarta knappar. mycket fin! (: och det bästa var väl att jag fick den för 25 ist för 60. slog in den som barnkläder eftersom det var stl 34. fattar inte att jag fortfarande får på mig samma kläder som jag hade på högstadiet (stl alltså) :p men det är bra.

ska väl ta och få i mig lite frukost nu och göra mig iordning! så hörs vi senare idag! ha en jättemysig torsdag nu! puss&kram <3



fanny 2004



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback