godkväll

hej allihopa! hoppas ni mår bra! gud jag är så omtumlad i huvudet, det har varit så himla mycket idag med mediet, ta in saker, analysera, tänka, så jag får nog återkomma när jag samlat mitt huvud lite om vad hon sa (: men ja, hon är helt klart trovärdig och jag ångrar inte en sekund att jag gick dit, henne kommer jag gå till flera ggr. och jag ska in till stan och köpa mig en tarotkortlek. för nu är det tredje "spåtanten" som säger att jag har sånna öppna sinnen och att jag verkligen ska utveckla dom. skoj (: jag ser igenom människor, och jag har alla svar inom mig, så hon frågade lite undrande varför jag kom till henne idag "du har ju allt inom dig redan, varför är du här?!" haha (; sen sa hon att jag verkligen borde skaffa en sån kortlek.. jag ska även få två barn kan jag avslöja när jag är 28 kommer mitt första barn och det kommer vara en pojke som kommer bli stabil, trygg i sig själv och harmonisk, precis som mamman sin sa hon (: det andra barnet såg ut som en tjej, men det var lite otydligare. jag har alltid velat ha en storebror själv, så det där med kille först lät ju lovande (: jag längtar efter att bli mamma. men som hon sa så vet jag att jag måste ta tag i vissa saker i mitt liv innan jag bli mami.

ska snart hoppa i säng och så. trött och imorgon är det jobb mellan 9 och 14 sen har jag inga planer, pratade med alle om fika i stan, men tror inte det blir så. han hade något möte eller vad han svamlade om (: så det blir nog hem och ta det lugnt bara, inte kry än. men jag orkar iallfall jobba imorgon, sen är jag ledig torsdag och fredag så det blir en låååång mysig helg att se fram emot (:

ska strax ladda upp bilder på köket. nu är alla maskiner fungerande :D härligt, alle var riktigt nöjd och jag blev nöjd bara av bilderna, han sa att han längtade tills han fick visa mig! spännande! så slänger upp bilder strax.

sen blir det myspys, ska krypa ner under duntäcket och släcka lampan, ligga på spikmattan och gå igenom dagen, det har varit en bra dag idag! och jag är glad! hoppas ni sover gott och drömmer sött.

massa kärlek till er. puss!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ego . ego . ego . det är bra man ska älska sig själv (;





Kommentarer
Postat av: kajsa

Gud vad spännande att gå till ett medium. alltid varit nyfiken på det, men aldrig vågat!

Får man fråga vad det typ kostar att gå? blev sugen nu=)

2010-05-12 @ 09:10:53
Postat av: Kasia

Hej! Jag skulle så gärna vilja gå till Katarina Zellner men hittar inget nr till henne på eniro. Läste en atikel i aftonbladet om henne där det stod att hon var så duktig precis som du tyckte. Har du kvar hennes nummer? Skulle bli såååå tacksam!

2011-07-21 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback