Good enough

kvällen lider mot sitt slut och jag är lika glad som jag var när jag slog upp dom stora brun-gröna imorse, sitter och dansar medans jag skriver. har haft en riktigt bra dag med andra ord! hoppas att ni också har mått bra och har fått ut det ni ville av dagen. men som jag säger och det jag alltid följer är good enough. njut av allt ni har! gud man blir så himla lycklig när man tänker i dom banorna, hur kul är det att aldrig känna sig nöjd och alltid känna sig otillräcklig! neee. njut! stanna upp, se er omkring och förstå hur bra man har det. and love life!

snart blir det film här hemma! vi ska se slumdog millionaire och dricka grönt te, bedtime te. alltså det är det godaste gröna tet efter sencha lime då (: fast det har jag nog tröttnat på, det är alles favorit te och det har jag drukit en del av ^^

sen blir det dyka i säng, imorgon ringer det där irriterande alarmet som jag faktiskt börjar bli vän med nu 05:30, imorgon börjar jag 08:00 och slutar 12:00 så kort dag! (: på onsdag är jag ledig och på torsdag jobbar jag 10 till 18:00 och fredag 9:00 - 16:30 så ser min vecka ut!

en sån här ska få följa med hem någon dag också! jag älskar zink och jag älskar knäckebröd! och såklart måste man sponsra (; efter sommaren hoppas jag att få jobba heltid på granit. och det kommer gå galant det vet jag :D



knäckebrödsburk från granit 169 kr!





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Beundrar verkligen att du är så positiv! Hur gör du? :)

2010-05-03 @ 22:34:14
Postat av: fanny

jeanette: åh vad jag blir glad, tack! ja du, efter massa skit så lär man sig helt enkelt att se allt från en annan synvinkel och njuta mer av livet. man lär sig att ta vara mer på saker och uppskatta allt mer. jag har inget direkt tips mer än att veta om att det faktiskt kunna vara så mycket värre. och försöka se möjligheter istället för hinder i allt. <3 stor kram! :)

2010-05-03 @ 22:59:53
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback