good morning sunshines

i natt har jag sovit som en gud! och jag är riktigt utvilad, kom i säng här hemma i vår mysiga lägenheten vid 22 ca. och somnade ganska omgående. har haft en jättemysig dag/kväll med mitt hjärta <3 åt middag på en kinakrog, fast vi valde thaimat.. ha (; men det smakade inte alls lika gott som på phuket island i hammarby sjöstad. dit måste ni åka om ni bor i stockholm (:

ska precis äta frukost, blir en skagensmörgås med massa sallad och gott på, och en proviva aktiv. jum! sen duscha och åka till jobb, idag börjar jag 10 och skulle egentligen jobbat till 16, men slutar 15 ist! skönt eftersom det är fredag! jag vill se filmen "dear john" ikväll. den verkar lagom lättsam och mysig! en lugn fredag, och på lördag jobbar jag 08 - 14 som barnvakt (: får vi se vad vi hittar på för bus! söndag kväll har jag inga planer alls. blir det fint väder, kanske vi går ut och grillar? får se.

nu ska jag äta min skagen macka och mysa här hemma! vi hörs senare. ha en jättebra dag och ta hand om er! <3 puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback