Good morning!

god morgon raringar! hoppas ni sovit gott. jag tror jag börjar vänja mig vid att gå upp med tuppen på morgonen, så jag är faktiskt inte döende idag, riktigt skönt (: såklart är det lite jobbigt efter helgen, men det är det väl för alla?! idag är det 5 timmars arbete, sen ska jag ut på långpromenad, har gått långpromenad nästan varje dag förra veckan på två timmar och det är så skönt att komma hem och duscha av sig osv. mys!

jag har inga planer idag efter jobb mer än att jag plugga lite matte, funderar på att göra det i parken här nere på en bänk, och ta med lite lunch. kanske kan köpa med lite thaimat. dom har ett jättegott takeaway thai här som är ganska billiga också. mycket gott vill jag lova!

kvällen får vi se vad jag hittar på! ska leta efter en köksblandare, har läst på forum att ikeas blandare = vattenläcka i hela köket typ. så vi lämnar tillbaka den vi köpt och satsar på en blandare runt 2500 kr hållet. bättre att det håller. funderar på en från franke, eller fm mattsson dom hade fått bra betyg! sen är det kylskåp också som ska hittas och köpas (:

ska kolla mejlen och favoritbloggarna. har ni några bloggar att tipsa om? jag vill läsa främst om välmående, personliga bloggar, inredning och pyssel osv. ge mig lite förslag! ^^

ha en jättemysig måndag! ny vecka, nya möjligheter, jag är peppad! pusspuss.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback