precis som på högstadiet

gud jag har haft en helt underbart kul dag idag. åt först lunch i parken med pontus, blev mcdonalds för jag var förvirrad och glömde tallrikar och bestik! satt och solade, idag visade temperaturen 23 grader i skuggan, wounderful. har fått lite färg i dag och det var så varmt så det gick att gå i kortärmad. skönt (:

sen blev det bussfärd till skogen, vi har åkt moppe ner till sjön och åkt runt hela trehörningen. solen sken och håret fladdrade, var jättekul att åka. kändes precis som på högstadiet ^^ jag körde och hade gasen i botten hela tiden, så vi flög över ett gupp. bra att det satt hjälmar på våra huvuden. har fått massa fräknar idag, blivit kallad för fröken fräken (; så fint med blek hy och massa rödbruna fräknar (jag har rött i mig själv naturligt såå)

har även köpt en vit iphone 3g s idag (: helt ny och inplastad för 4500 kr. min gamla gick sönder igår, tyvärr, men det kommer ju alltid någonting bra ur det dåliga eller vad man säger. så den ska jag hämta imorgon! får 2500 kr av morfar, skönt det, för det är en del att punga ut med bara sådär ): får se om jag blir lika nöjd som alla andra som har dom där..

ska strax börja med middagen, blev lite sent pga. av alla äventyr idag. kycklingfilé, klyftpotatis, massa sallad och pepparsås. mums! sen blir det film och mysa i soffan. bara ta det lugnt. ska ha en mobilfri kväll ikväll. jag sitter alltid klistrad vid min mobil och det ska det bli ändring på. jag vill uppleva livet och se det som händer runtomkring. sådeså!

vi hörs imorgon, nu ska jag varva ner och gå och lägga mig ikväll med ett stort leénde på läpparna! känslan efter att ha åkt moppe idag var verkligen glädjande. önskar man kunde känna sån frihet varje dag <3

puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback