regn,rusk och åska.

hej på er. gud vilken dålig uppdatering det blivit de senaste dagarna, haft fullt upp i helgen, men den har varit väldigt mysig (: och jag är utvilad för jobb imorgon! tack för en mysig helg alla inblandade <3

sitter med en filt omkring mig och bloggar och dricker en kopp grönt te. är lite frusen, man vänjer sig snabbt vid värmen, och idag har det varit allt annat än varmt, regn, rusk och åska! men mysigt! jag älskar sånt här väder, en riktig mys och innedag <3

ska strax hoppa in i duschen och sen ställa mig och tillaga kvällens god middag, blir fisk i folie och här hittar ni receptet. jag har köpt jättestark färsk chili också som jag ska hacka i. mums! sen tänkte jag krypa upp i soffan med myskläder, titta lite på webtv/film/läsa nya topp hälsa och sen sova.

ska bli mer bilder på bloggen snarast också, för nu har jag ju fått förklarat hur jag ska göra för att föra över bilderna (: tack! har massa roliga fotoappar också, så bilderna blir lite roligare (;

annars händer det inte så mycket. köket är almoust klart och det är väldigt fint vill jag lova! (: jätteglad att vi valde ett mattsvart kök, riktigt fint ihop med borstat stål som det är på alla vitvaror!

nej nu ska jag sätta fart här, börjar knorra i magen, ska ringa min älskling också och prata lite, saknar honom massor! fast det gör jag såfort vi går ifrån varandra. alltid du och jag beb <3

nu - en varm, skön dusch med peeling och inpackning! skönt att vara fräsch inför jobb imorgon (:

puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback