sunny sunday!

god dag! jag har iof varit vaken sen tio, dagen började bra, för jag återfann min nyinköpta svea hoodie (dom är ju inte helt billiga 799:-) i tvättstugan, den glömdes där i fredags och jag är riktigt glad att jag fick tillbaka den idag! happy! åt god frukost och har läst lite om att starta upp företag osv (:

ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar för den här dagen, blir promenad i solskenet snart och samla på mig lite fler fräknar i ansiket. ikväll blir det restaurang besök i stan med peter och ikväll ska vi se klart filmen som jag aldrig orkade se klart igårkväll. var så himla trött, somnade i soffan. och hoppa i säng i tid för i morgon börjar jag jobba igen vid 08:15, jobbar till 13:15, sen ska jag plugga. för jag kan inte gå på mattelektionen på tisdag (jobbar då med) så det blir hemlärning ^^

vi hörs senare. nu ska jag duscha och komma ut! ha en jättebra dag idag! och ta hand om er, puss&kram <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback