tisdag!

god morgon kära ni. hoppas ni sovit gott. jag har fått 6 timmars sömn i natt iallafall, och det är bätte än fyra som igår ju :p sitter och äter frukost bestående av knäckebrödmackor med smör och skinkost och ett glas yoghurt, idag måste jag köpa frukost! ^^ om jag hinner, jobbar fram till 21.. men kan säkert smita in på ica imellan jobben. (:

solen lyser med sin frånvaro idag, men det ska vara varmt i luften har jag sätt, älskar att sommaren är på ingång nu, lite väl segstartad i år tycker jag. men det kommer bli galet varmt tror jag. behövs  inga solsemestrar här inte. fast det hade vi ändå inte haft råd med, köket har kostad en del.. blev med kran häromdagen också. blev en jättefin (tror jag visat den) i bostat stål från strand. 3300 för kranen och då var det 30% på deras soritment, det gäller att passa på!

imorgon är jag ledig och då blir det antagligen en runda in till stan med nadia, hon ska på begravning och måste ha nått att ha på sig, och en lunch klämmer vi in också, matten måste jag ta tag i också, så jag kan skiva sista provet innan kursen slutar!

ska äta upp och läsa lite bloggar (: sminka mig och sen åker jag mot jobbet. vi hörs senare, lite tråkigt med bilder nu, måste kolla upp hur jag kan föra över bilder från iphonen. hm. jaja (; det löser sig! ha en jättebra dag, och var rädda om er. puss&kram.



den här och ett par svart&vit randiga leggings + converse har jag på mig idag (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback