Trött

Godegud nu är jag slut som artist. Det fattades bara att kommain till mitt barnvaktsjobb och se popcorn slängas över hela golvet och två trotsiga små grabbar som bråkar om allt hela tiden så blev jag trött, haha. Men nu har jag styrt upp läget här, fick pli på ungarna som snälltgivk och hämtade dammsugaren och istället nästan slogs om vem som skulle städa sen fick jag höra "jag älskar dig Fanny" och då går det ju inte att vara irriterad mer :p när jag är klar här, så är det jag som åker raka vägen hem och tar det lugnt :) då har jag jobbat i elva timmar och haft 1.5 timme imellan jobben. Har hunnit köpa dom fina anslagstavlorna och det känns bra med tanke på hur mycket billigare jag fick dom mot i butiken, yeey. Kommer bli fint :) har precis ätit uppmin matlåda, blev en indiskköttfärsrätt som var riktigt stark.. Det brinner i munnen! Kollarna roar sig med varandra och jag ska vila upp mig lite innan dom vill leka eller spela spel ;) vi hörs! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback