8 november 2010

god dag vänner! hoppas er dag har varit bra hitintills! jag har haft djupa samtal med mamma. åh jag brinner verkligen för att coacha andra. och när man ser framsteg blir man glad inuti på riktigt. jag vill hjälpa andra att må bra, och det är det jag kommer jobba med! det är mitt kall. det har jag egentligen vetat ända sen jag gick på högstadiet och var mobbad. jag ville aldrig att någon annan skulle må så dåligt som jag mådde då. i gymnasiet blev jag kamrat stödjare och i bloggen hjälper jag massa läsare med olika problem i vardagen. och jag är så himla glad att jag fått chansen att få hjälpa till. under den senaste tiden har jag varit i ett kaos, och jag försöker att dela upp mina problem med andras, men ibland är det svårt att vara stark fullt ut när man svajar själv. men jag gör alltid så gott jag kan! det lovar jag! jag önskar att jag kunde hjälpa fler. så småning om vill och kommer jag öppna en verksamhet för att vägleda och hjälpa andra att ta sig framåt i livet. alla är värda att må bra, trots bakgrund. trots barndom. trots uppväxt. och jag har massa knep, råd och hjälpmedel. det är så himla skönt att komma på vad det är man ska hålla på med. har egentligen vetat om det länge, men det har de senaste månaderna blivit så himla mycket klarare. varför är vi svenskar så himla rädda för att starta eget? ingen aning! "creativity comes from trust. trust your instincts" mamma säger att jag kan ta mig hur långt som helst, att alla kan det bara man tror på sig själv. jag ska sluta sätta upp hinder och ursäkter för mig själv. och istället ta mig dit jag vill och känna lycka. för det är precis ren lycka man känner när man vågar, när man tror på sig själv och vågar ta ett kliv. det gör jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback