åh

jisses vad mycket det är att packa innan flytten. man tror lätt att det är lite att få ner i flyttlådorna, men jag har redan fyllt 14 st och är inte på långa vägar klar än.. det blir intensiva dagar vill jag lova! nu är jag och ska kolla på film och äta ben&jerry glass och myspysa! sen hem igen och sova. jag är trött i ryggen ^^ så det blir spikmatta och läsa topphälsa!

fick en glad överraskning av min svenska b lärare, jag har läst nästan hela kursen innan så jag har redan gjort många inlämningsuppgifter, och dom slipper jag göra. det känns väldigt bra måste jag erkänna då jag har extremt mycket nu att fixa och ordna innan flytt. många bitar som ska falla på plats.

ang. att många tror att jag är gravid. och vill att jag lämnar ut information så måste jag göra er besvikna. jag säger varken bu eller bä. men en sak säger jag, om jag nu är gravid så är det sista stället för mig att gå ut om det på en blogg. vill man inte berätta sånt för nära och kära innan? självklart berättar jag sånt, förr eller senare märker man väl det också? (; men nej, lite privatliv tycker jag minsann att man kan få ha.

nu ska jag göra en kopp te, ljusen är tända och snart ska vi sätta oss och kika på film (: mys! vi hörs sen! imorgon fyller mamma år, ska bli supermysigt med en heldag med henne! ser verkligen fram emot det!

ha en mysig kväll nu! puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Självklart har man rätt till ett privatliv, men har man skrivit så kryptiskt och lagt upp såna bilder så som du har gjort är det klart man undrar. Hade du inte nämnt det hade inte folk frågat, klart du fattar att folk blir nyfikna om du skriver så som du gör! Du har ju nämnt det i flera inlägg liksom.. (:

2010-11-11 @ 21:18:01
Postat av: Anonym

Hah nej men gu... att folk är på dig så... Bloggen är väl kanske inte prioriterad isådana frågor - family first ofc!

ha en trevlig kväll :)

2010-11-11 @ 22:08:55
Postat av: Cornelia

Hoppas att du har en fin kväll! Älskar din blogg!

2010-11-11 @ 23:16:08
Postat av: Lina

Hej Fanny!

Jag läser ofta din blogg, nu vet vi juh alla att du är gravid. Efter det senaste inlägget är det juh inget tvivel om det. Kan inte vara på något annat sätt när du skriver som du gör =) Vill iaf bara säga grattis och lycka till. Vad roligt för dig vi hoppas alla på att få veta om det är en flicka eller pojke snart.



//Lina

2010-11-11 @ 23:18:02
Postat av: Michael Cresté

Fan inser att jag brukar glömma att fylla i mitt nanmn när jag kommenterar XD kommentaren du fick där 22:08 var från mig :P

2010-11-13 @ 17:14:22
URL: http://michaelcreste.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback