god morgon!

blev lite snålt med bloggning igår tyvärr, jag satt med nya bloggdesignen igår, i sju timmar, ja jag vet jag är skitpetig och ändrade om och fixade och trixade, men jag blev nöjd mycket nöjd (:

ska strax äta frukost med mamma och sen hoppa in i duschen, idag blir det heldag på stan! aktiviteter och så. var prat om cosmonova men jag blir tokigt åksjuk tyvärr. ikväll ska vi iallafall vara hemma hos amie och titta på film och äta middag. myspys! (:
igår gjorde jag inte så mycket, satt med bloggdesignen hela dagen, pliggade, tvättade, gick på loppis med mamma, åt jättegod middag, slappade en stund och kollade på film. så lite hann jag med iallafall (: skulle åkt in och fikat med amie på söder, men det hann jag icke. var verkligen tvungen att tvätta, hade inga trosor kvar.. och ja det är ovanligt, då jag har typ 500 par. dock har jag inte alla här hos mamma :P
ska hjälpa till med frukosten, magen är hungrig! vi hörs senare ikväll! ha en jättemysig torsdag! puss&kram. (:
harry myser (:


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jättefin bloggdesign! Förstår att du är nöjd :)

2010-11-04 @ 10:42:37
Postat av: Hanna

Jättefint! Du har en bra känsla för form och färg:)

2010-11-04 @ 10:44:13
URL: http://kreativtkaos.se
Postat av: kajsa

blev skitsnyggt. och vilken sötis harry är

2010-11-04 @ 22:59:11
Postat av: Jennica

hej gumman! skulle bara säga att jag har ny bloggadress! hoppas du mår bra! puss <3

2010-11-05 @ 01:02:21
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 14 månader

Hej hjärtat! Den nya headern blev jätte fin :)

du är duktig du! Åh vad fin Harry är. Kissemissen då.. Hoppas du mår bra efter omständigheterna.

Undrar bara om du ville vara snäll och hjälpa mig med en ny bloggdesign till mig? Har försökt jätte mycket själv men det går verkligen inte och vill gärna ha en ny då det gamla kortet på Alicia är rätt så gammalt. Tänkte bara om du ville hjälpa mig med det?

Saknar dig!

Puss och Kram <3

2010-11-05 @ 21:30:23
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback