lördag

hej fina ni. tusen tack för era gulliga kommentarer (: glad jag blir! susie, tack för din. ska mejla dig ♥ jag har haft en toppen lördag! jag är full av lycka, energi, medvind och glädje! skrattar så jag får tårar i ögonen. jag älskar livet. och det är väl det man ska antar jag?! jag har ridit på axlar idag i stan, haha, såg ganska kul ut när vi promenerade runt och tittade in i en restaurang som låg lång över gatan, dom såg ju bara mig ^^en jäkligt lång människa hehe. vi har ätit på restaurang för 250 kr per person, ät så mycket fondue du vill och drack rödvin och myste! massa tända ljus, gos och prat! jag mår toppen! just nu sitter jag och väntar på popcornen som poppar i micron, sen blir det film med massa kärlek, dans och sånt mys! ska nog göra mig en kopp te också. och sen hoppa i säng, imorgon ska jag och mitt hjärtegull hitta på nått mys! det är som sagt mitt nya "ta dagen som den kommer och vara spontan anda som fallit sig på" (;
har ni haft en bra lördag med? hoppas!! här ser man lite mer av köket. det är högskåp på ena sidan med inbyggd micro! och inbyggt kylskåp och frys.
lördagsgodispuss! :D


Kommentarer
Postat av: Susie

Vad glad jag blir att du blev glad! Maila mig jättegärna eller adda på facebook om du vill.. Datanörd som jag är får man nästan alltid tag i mig där. ;) Kram

2010-11-22 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback