morgonstund

tänk att det bara är lite mer en en vecka kvar till första advent. jag har börjat få lite julkänsla i kroppen, varmt, mysigt och lite pirrigt! längtar massor tills vi ska åka till london och titta på all fin julskyltning. och till danmark och gå på stora julmarknaden. kommer bli så himla gosigt! har bestämt att det blir lussebullebak på första advent. och då ska självklart lite julpynt finnas uppe också!
idag blir det loppis, fondue restaurang besök och myskväll med film! har tre st osedda (: så riktigt helgmys står på schemat idag. ska promenixa också! ner till vattnet hade varit mys! blåser som tusan därnere bara. ^^
hoppas ni får en jättemysig lördag! ska äta upp min ostmacka och dricka min varma choklad. sen duscha! vi hörs senare! puss&kram <3
här ser man hur julius ser ut på sitt ena öga, det är aningen grumligt. lillfisen, han är så himla charmig och go. spinner bara man kollar på honom! <3


Kommentarer
Postat av: Michael Cresté

Naaaw så söta :)

btw har dragit veckans bloggvinnare, titta in på min sida för att se om det var du som vann :)

/Michael

2010-11-20 @ 14:35:47
URL: http://michaelcreste.com
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh, så söta de är <3 Märks det på honom att han har problem med ögat? Puss!

2010-11-20 @ 20:25:48
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Det är verkligen en fantastiskt vacker kattras. Du inspirerar Fanny. Med all din glädje. Och jag längtar tills mitt liv fått en mer fast placering - då ska jag minsann ha en katt eller två jag med, som jag längtar. Kanske inte har råd med såna där fantastiska...den som lever får se.



Du verkar må bra hjärtat,

det glädjer mig!

Men jag saknar dig, väldigt mycket. Kloka ord och mys! <3

2010-11-23 @ 14:42:53
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback