sunday

känns inte alls som det var längesen jag skrev "sunday" som rubrik. det går fort vill jag lova hehe. jag sitter påklädd, sminkad och ruffsad i håret. snart ska vi sticka på utflykt, det blir outlet. ska bli jättekul. ikväll bara måste vi kolla på en av filmerna vi hyrt, blev inget igår heller :p jag klippte mig ist. är jättenöjd (: den är liiite för lång så den ska kapas några millimeter. inge bra när ögonfransarna viker sig högst upp (;
har mest bara stökat runt på morgonen, och nu ska jag strax klä på mig ytterkläderna! vi blir upphämtade! ikväll blir det färsk lax i ugn med ugnstekta rotfrukter och tzatziki. jum!
vad ska ni hitta på idag? va kul att ni tycker lägenheten är fin! (: jag älskar den! myspysig som bara den. och jäkligt udda planlösning. ska bli intressant att möblera i vardagsrummet, inte helt raka väggar (; men det har sin charm det med! snehörnlägenhet.. love love love it! <3
nej nu ska jag sätta fart! (: ha en jättemysig och bra söndag! ta hand om er och ha kul! puss&kram!!
lucifer i all sin glans. stora killen fyller fem år snart <3


Kommentarer
Postat av: Michael Cresté

Ahh asså att du lyckas få så bra bilder på dina katter! Min kattracka vägrar vara still så fort jag drar fram systemkameran :(



Ahh gillar att lägga upp maten faktiskt! Lite som en drog, har man börjat med det kan man inte sluta :P Och så blir det ju roligare bilder :D

2010-11-21 @ 16:50:42
URL: http://michaelcreste.com
Postat av: Cornelia

Vilka sötisar på bilden! Ni är så fina båda två. Fem år alltså? Det motsvarar 36 människoår :)

2010-11-22 @ 23:12:00
Postat av: Madde

Söt femåring

2010-11-23 @ 12:43:47
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback