vackert med snö

fredag idag. jag och my ska på kalas, fest, partaj och ståhej. ska bli kul. jag är danssugen. kanske inte är en sån fest? det visar sig. ska åka till danmark när vi har lite bättre ställt och dansa på deras stora uteställen. det ör fasligt dyrt i danmark (; innan festen blir det middag ute på restaurang, mysoys! jag och mysan <3
dagen kommer inte bestå av lika roliga saker som fest och mys med bästa vännen, nej, jag ska traggla med skolan. jag måste hyra eller köpa den där jäkla ljudboken också så jag kan göra en bokrecention. hehe. tror minsann att jag får göra det nu i dagarna. efter helgen blir det storstaden och umgås med vackra mysiga människor, hitta på mysiga julsaker. på måndag vid 13 ska jag träffa helena och julshoppa och fika, ser fram emot mycket. på måndag kväll ska jag och sebastian äta middag och titta på film och sen ska jag träffa massa andra fina vänner. amie, teflonpannan (; och linn. kommer bli gosigt! och sen blir det julkonsert i globen med mamma <3 december! love it.
igår bakade vi banan och chocklad muffins, gick lugn och stilla kvällspromenad vid 02 på natten, stod och blickade ut över vacker utsikt, gick förbi den fina belysta julgranen och myste. åh!
nej nu ska jag börja plugga! vi hörs senare. ha en jättemysig dag nu (: massa pussar!
haha jag är så jäkla fjantig ;)


Kommentarer
Postat av: Emma (MammaTillTwo)

Heej gumman.. Fin lgh du köp... :) o du är jätte fin i håret.. Visserligen tyckte ja du passade bättre i lång lugg (du ser äldre/mågnare ut) haha inget negativt så. Du är vacker precis som du är... Men tänk att en lugg kan göra såå mycket :P



U Go Girl <3

kram

2010-11-27 @ 14:11:37
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jätte söt bild gumman, like it <3<3

2010-11-27 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback