film

åh trött! ska strax kolla på den där filmen som går på tv vid 21, ska bli mys. den är bra. även fast man sätt den hundra tals ggr! dom andra är iväg och köper mjölk till kaffet, jag blev helt sänkt efter pasta middagen,. blev henriks favorit pasta från nlife.se mums! det är gott det!

efter filmen hoppar vi i säng. upp ganska tidigt imorgon. ska plugga och på kvällen ska jag iväg! mysigt! ni får stå ut med att jag är lite hemlighetsfull for a while. jag behöver vara lite anonym. och när allt runt är löst så kommer jag berätta läget i bloggen med! hur som helst så mår jag bra, bättre än på länge och jag älskar nya lägenheten! den ligger 5 minuter från havet. på höjden, så det är utsikt vill jag lova! helt underbart! mm!

nu blir det film! vi hörs senare! (: pusspuss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback