Fredag

har haft en mysig fredagskväll. tittat på idol och ätit smågodis och gosat med katterna, haft hemmaspa och myst runt. ja en bra kväll helt enkelt. och nu ligger jag med varma vetetofflor på tassarna och vetekudde över magen under duntäcket och ska sova. inte så jättetrött, men vill vända tillbaka på dygnet lite, sovit ruskigt dåligt de senaste nätterna. harry tuttar på min mage när jag sover haha. blött och kallt, hua. lilla gubben!
det snöade i natt föresten, jag har invigt min fjällräven eskimo. jag älskar den! varm och go. var mysigt att gå promenad till affären innan och se all vit snö överallt. stjärnklart var det också. jättevackert. stod bara och tittade och myste en stund innan jag halvsprang hem till idol. dök ner i soffan med hämtmat till middag och en stor påse godis, tände ljus och gosade.
nu blir det sova, lucifer, doris och harry sover med mig, mys! vi hörs mer imorgon. nattipussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback