idål

hoppas ni mår jättebra, det sprätter i kroppen på mig ikväll. måste vara den magiska glädjen som sprider sig ut i fingertopparna på mig och allt fredagsmys, det är så mysigt så jag knappt kan få luft, haha (; hoppas eran helg har börjat jättebra med! ni är så fina, allihopa! och jag är så glad att ni läser här! varm i hjärtat blir man!

jag ska bänka mig en timme framför symaskinen nu med myskläder och sy och pyssla. sen är det ju utröstningen på idol! spännande! hoppas inte någon bra åker ut. jag älskar den glada tjejens charmiga sätt, ni vet hon som är så himla glad och positiv, mer sånt åt svenska folket. vi är så lätt hårda och kalla. inrutade? ja, mer glädje, skratt och värme. det är bevisat i kvällens idol att varma människor kommer längst ♥









Kommentarer
Postat av: Doris

Hej gumman! Jag har också tittat på idol ikväll! Ska bli jättespännande att följa utröstning, och det ska framför allt bli spännande att följa hela säsongen! Jag håller med dig, hon det glada tjejen lyser verkligen upp hela programmet med sin glädje! Det är precis som du gumman! Jag är så glad att du är lycklig och jätteglad!!! Du förtjänar att må bäst i hela världen! Lycka till med sy-stunden! Ser fram emot att få se och höra mer om vad du pysslat ihop. <3

2010-10-01 @ 22:18:39
Postat av: Michael Cresté

Ja visst är det :) Miss em too much :( Är en liten nymfparakit som jag haft sedan hon var ett litet ägg som pep :D



Blir att stanna i kalmar i tre år nu om jag klarar första terminen :P Och det suger... blivit inbjuden till en massa kul nu när jag flyttat och ddet är i STHLM men alltså... har fasen inte råd att åka upp bara sådär :/ Får lite lätt damp då när jag såg att Marina kommer spela på Nalen den 22/11 haha fan vad jag vill gå på den spelningen :P

2010-10-02 @ 00:53:45
URL: http://michaelcreste.com
Postat av: Michael Cresté

Jo har ju det, men som du gissat så äter hyran och kurslitteraturen upp i princip allt... 4200:- för 27kvm känns sådär lagom kul när man betalade 2800 för 73kvm hemma haha oh well man får offra lite om man vill ta sig någonstans antar jag :P

Förhoppningsvis kommer jag hem till jul, som det ser ut enligt schemat så är jag iaf ledig tre dagar totalt... som sagt man får offra lite :/

Tror Nalen kör sina biljettsälj själv men kolla på deras hemsida http://www.nalen.se/KonsertInfo.aspx?HId=5&KId=2583 :)

Btw grattis till jobbet :)

2010-10-02 @ 01:05:06
URL: http://michaelcreste.com
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Äsch då :) Men jag är fascinerad, aldrig varit med om någon som fått så mkt jobb :) Du är omtyckt du, och det är verkligen inte konstigt! Du är bäst!



Har kollat på Idol jag med, lite besviken på en del som gick vidare, men vad spelar det för roll om 100 år :) Sen har jag redigerat lite bilder o kollat blanketten om ansökan om f-skatt (fattar noll haha). Gick det bra med ditt syprojekt?



Har du tid att prata i tele nån kväll snart? Blev sugen nu när du frågade ju o man ska ju trotsa sina "rädslor" så bara att köra på ;P Hihi.



Natti hjärtat! LOVE!!

2010-10-02 @ 01:20:41
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Förlåt, glömde ju fråga, vad är det för jobb? Klart du klarar heltid! Men förstår hur du menar.. jag har ju aldrig haft ett heltidsjobb så jag skulle nog inte palla.. förutom nu med fotograferingen då för den kommer jag ju jobba mest hemifrån med, men som anställd.. nä, det är jag typ rädd för :S Men du är stark och underbar, sprudlande o glad :) Kommer klara det bättre än bäst!! När börjar du? PUSS älskade du!

2010-10-02 @ 01:25:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej fina!



Gud vad kul att det går så bra för dig med allt!! ( : Det strålar lycka om dig, och det är verkligen något du förtjänar!! Och tänk vad glada alla vi andra blir på kuppen, haha! Fina du, jag blir glad. Och NYFIKEN! Vad är det nu för jobb du har hittat? Fina, flitiga Fanny!



Kram, puss å trevlig helg.

2010-10-02 @ 16:02:52
Postat av: Petra

Å jag vet. Madeleine var ju så söööt! Hoppades på henne, som sagt det behövs människor som hon! Tyckte också mycket om Linnea. Cool.



Kram

2010-10-02 @ 16:09:17
Postat av: Doris

Du är BÄST <3 Jag älskar dig och din blogg!

2010-10-02 @ 23:38:50
Postat av: Therese mamma till Alicia

Lika söt och fin som du alltid har varit :D

Puss saknar dig massor <3

2010-10-03 @ 10:00:07
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback