middag på slott.

det har varit en minst sagt mysig kväll ikväll (: vi har varit och ätit på ett slott, där vår kung växte upp. dom var där förra helgen och åt. man fick välja mellan en 8:a rätters och 3:rätters. kändes lite överdrivet med åtta.. så det blev 3 rätters för mig, åt hummer till förrätt, hjort till varmrätt och massa olika äppelgrejs med glass och äppelsoppa och knäck till efterrätt. njutning för smaklökarna (: och mysigt sällskap. blev mycket skratt och bus (; nu är jag i en matkoma som heter duga. ska bli gott med en kopp te, tända ljus och film. går screem på tvn såg vi. klassiker! undra hur många gånger man sett den..?

det blev panik shopping på stan idag, en knallröd söt klänning med spets & knappar från hm. såg ut lite som en underklänning, men den var tjusig som bara den ihop med svart och vit randiga leggings och nya kängorna. här är kängorna, jag älskar dom :D jättefina! sen hittade jag en svea woodie, så himla mysig! ska hoppa i den strax och pyjamas. det var 20% rea. så den knep jag!

ska hoppa i pyjamasen nu och tvätta av sminket, göra te och tända massa ljus. sen blir det skräckfilm och gos! hoppas ni haft en jättebra kväll ni med (: vi hörs imorgon! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Jennica

Va mysigt det låter! Har precis kommit hem från Hannah, blev ju ingen togafest ikväll men vi (och hennes mans syster) åt middag och satt och drack vin ändå. O nu är jag så jäääkla trött. Jag blir bara trött av att dricka, usch. De anda två gick ner på stan och dansa, jag åkte hem. Skönt :) Men ingen karl hemma, så får väl roa mig själv :) Hoppas du mår bra och att vi hörs på tele imorn! Puss!

2010-10-30 @ 00:47:59
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åå gumman, finns det bilder från igår kväll på dig och ditt mys i slottet? Vem va du dit med? Du är värd det myset och allt det vackra. Det med äpple o äppelsoppa lät suuuper gott. Kan man säkert göra själv :).

2010-10-30 @ 09:40:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback