planering!

hej alla underbara! hoppas ni mår jättebra! jag sitter och kollar inredning på nätet, ska köpa allt nytt! känns skönt, ny start, ny bostadsrätt, nya möbler (: i lajk! jag vet vilken soffa det blir. jag bloggade om den innan, en grå soffa som jag hittade på bolia. jättefin och jag älskar att den är ljusgrå. jag kommer bara ta med mig min svarta bumling lampa, elflugan ljusstaken, min bourgie lampan, massa i köket, sängkläder, handdukar från living osv osv. massa smått och gott typ (: men möblerna köper jag nytt. förutom tvbänken med vita högblanka luckor från ikea och sänggalven i vitt högblankt från mio! nya lägenheten är jättejättefin. köket är renoverat 2010 i vitt med inbyggd micro och ugn, spishäll från siemens som kostade 13 tusen. snacka om lyxpromblem. hah. undra vad det är för skillnad på den för 13 tusen och den för 1500 kr från ikea :o i badrummet, är det grått klinkers med vitt kakel på väggarna. duschvägg, tvättmaskin med inbyggd torktumlare. ja nyrenoverat! jättehögt i tak, öppen planlösning och så är det en tvåa (: jättenöjd med den!
har ätit middag med tända ljus och pysslat, fick ett pysselryck. tog en konserveringsburk, ni vet en sån man har typ krossade tomater i, bort med ettiketten, diskade den och gjorde massa massa småhål med hjälp av hammare och spik. blev hur mysigt som helst med värmeljus, vill göra flera såna. fast då ska jag nog ha en borrmaskin med en tunn borr (; tog en jäkla tid och fick ont i handen. men det blev jättefint iallafall :D sen har jag pluggat, kollat på tv, ska strax kolla på desperata husfruarna och så. göra en kopp te innan bara (: har myspyskväll. blir långpromenad ikväll och massa gos. sen sova!
nu ska jag titta på husfruarna och sen duscha innan promenixen! ha en jättemysig kväll (: pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jennica

Du kommer få så himla fint!! Du kan ju det där liksom :) PUSS!

2010-10-27 @ 20:27:46
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Spännande! Hoppas på bilder snart! ( :

2010-10-28 @ 10:02:20
Postat av: Jennica

Sanknar att läsa om dina dagar gumman :) puss

2010-10-29 @ 00:26:46
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback