promenad i hösten

åh vilken underbart mysig dag vi haft idag jag och mitt hjärta! ♥ har gått på lång höstpromenad och strosat igenom mysiga parker med röda, gula och oranga löv. helt fantastiskt med solen och havet. jag känner mig happy. vi satt och myste på en parkbänk och tittade ut över havet. ja, det här kan man kalla uppvilande för själen. vad jag behövde det här! åh mys! (:

ikväll blir det biogos. vi har inte platser bredvid varandra, haha. så jag hoppas att någon vill byta. annars kommer jag fan dela plats., vi ska se paranormal activity 2, och jag höll på att gå under av första.. den här ska tydligen vara ännu äckligare. huuu. men mys (; köpt godis och blir nog popcorn med! sen promenad hem. idag har vi promenerat över en mil. riktigt skönt. mycket frisk luft (:

imorgon blir det ev fika med clara.. och söndagsmys, tror idol har repris. så det blir bra. missade ju i fredags! gaah jag är GLAD! lycka i kroppen. var längesen ja. men nuså! im back on track! ska ta och duscha lite och sminka mig. och sen ska vi äta middag, blir köttfärsås med västerbotten ost, nam nam!

ha en jättemysig kväll! i will. promise!



höstigt. därbak ska jag bo (;



Kommentarer
Postat av: Jennica

Du och ditt hjärta!? :)

2010-10-30 @ 19:47:33
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Jennica

Fin du är förresten =) Finast! <3

2010-10-30 @ 19:48:34
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback