Slapp Lördag

har verkligen varit en slapp dag idag, gick upp vid elva tiden, pratade i telefon, åt frukost, myst med katterna i sängen och legat nerbäddad och tittat på fyra avsnitt av desperata husfruarna. så nu har jag kollat ikapp (: skönare att kolla utan reklam tycker jag.

ska strax hoppa in i duschen och göra mig lite anständig. sen tänkte jag ta en lång promenad. det är så himla fint väder ute. sol och snö på marken. mysigt! ikväll blir det filmen juno som visas på tv, den är så fin tycker jag. och försöka att komma i säng ganska tidigt. upp vid fem på måndag och jobba (: måste vara utvilad och det känns som jag blivit väldigt utvilad de sista dagarna, skönt!
har ni haft en bra dag hittintills? hoppas det! (: vi hörs senare. puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback