trött tröttare fanny

sov bara fyra timmar i natt, så blir det ibland ^^ skönt med fredag! som vi läängtat efter idag eller hur hjärtat! ♥ åker som sagt ner till my idag och hälsar på henne. en myshelg med allt vad det kan innebära behöver jag verkligen! saknar dig! massor!

så idag är det jobb som vanligt och efter det åker jag hem och packar och myspysar med katterna. kommer bli jobbigt att vara ifrån dom. kan tänka mig vad jobbigt det kommer bli sen när jag får barn.. aldrig lämna, alltid ha nära, alltid mysa. hihi (: mamma var så när jag var liten, hon fick mig när hon var 17 år, men valde bort all tonårs tid, för hon ville inte lämna bort mig. ♥

så ser min dag ut ung. (: idag får jag min första veckolön med. räknade lite fort och det blir 5200 kr. och nästa fredag mer! man får alltid för veckan som var innan, och jag älskar att det är lön varje fredag! känns kul att äntligen tjäna pengar!

ska dricka upp mitt te och läsa lite bloggar, och sen duscha. har ont i halsen och jag hoppas att det inte bryter ut någon jobbig förkylning. mitt imunförsvar är inte det bästa just nu. måste upp i vikt. hur som helst, ha en toppen dag och var rädda om er! hörs vi sen!

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Marielle

finns ju hjälp med proteinpulver man kan få utskrivet av en läkare för att gå upp.

2010-10-15 @ 08:45:41
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Jennica

ha en bra helg gumman! längtar till den dagen det är MIG du åker till :) är det vimmerby du ska till? bara 5 mil ifrån mig då :( tror bestämt jag blev lite avis på my nu, hihi :) puss puss hjärtat!

2010-10-15 @ 15:02:46
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Jennica

Klart du ska åka o muntra upp henne gumman, du är en underbar vän! Min dag har varit bra.. sov bort halva :P Jag har för mkt i huvudet nu tror jag så jag bara sover och sen är jag helt groggy när jag väl är vaken. Inte ens klätt på mig o duschat än, hah :) Hoppas ni får en underbar helg! <3 PUSS!

2010-10-15 @ 19:34:08
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Michael Cresté

Have A Great Weekend! :)

2010-10-15 @ 19:50:24
URL: http://michaelcreste.com
Postat av: Michael Cresté

har precis skrivit en tenta i marknadsföring och ikväll blir det väl förhoppnigsvis ett pubbesök :) Känner att jag börjat alltmer likna en pensionär här så det börjar vara dags att ta sig ut haha

Dessutom får man ju passa på nun är jag har hela 24 timmar kvar av att göra inget :D haha

på måndag börjar härligheterna igen :)

2010-10-16 @ 13:37:52
URL: http://michaelcreste.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback