välkommen hem harry

så var han äntligen hemma vår lilla nakenfis harry. älskar honom redan. vilken charmfis! det var en mysig utflykt till landet med mamma. och god fika hos uppfödaren, sen åkte jag mamma och harry hem, harry inlindad i en blå fleecefilt, han var varm som en kamin när vi kom hem. sötnosen. han brukar tydligen basta också :D haha. och med hans vackra gröna ögon slukade han min uppmärksamhet hela vägen hem. sträckte ut sina långa framben och så fick jag massa pussar på munnen och slick på fingrarna. gosen!

 
 




Kommentarer
Postat av: Doris

CUTENESS OVERLOAD! Vilken fantastiskt underbart söt liten nakenfis! <3 Jag gillar speciellt bilden där han sitter och tittar upp mot lampan =) Där vill man bara pussa honom på magen =) Och det är så sött att han har den där svarta nosen <3

2010-10-03 @ 17:11:15
Postat av: Ann-Sofie

Va fin han är! :)

2010-10-03 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback