det blir den där randiga trots allt.

jag känner mig delvis hemsk, delvis okej. jag hade velat ha båda. faktiskt. men någonstans måste man välja och jag vet inte om jag vill vänta så länge till på julius. det blir minst två månader till. minst. och även då kanske det inte är helt säkert att han kommer vara helt frisk. känns jättejobbigt, såg så mycket fram imot honom. sen hittade jag obelix. han har jag tittat och mejlat om innan och nu ska han säljas. och han säljs till mig. vet inte om han ska heta julius, känns lite konstigt. får hitta ett annat gulligt namn, kaske harry (; jag har lagt handpenningen nu och resten betalas när jag hämtar honom ev. nästa helg. jag ser fram emot det jättemycket, men samtidigt känns det jättekonstigt för mig. var ju så himla inställd på julius. man kan inte både ha kakan och äta upp den.. tyvärr. tycker ni att jag är hemsk..? ska jag vänta på julius? usch jag är helt förvirrad ):

lite bilder på nakenfisen kommer här! jag älskar hans röda randiga teckning <3 cuteness!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback