kvällste & levande ljus

ååh va mysigt att vara hemma (: myser runt i min "one piece" ni vet den där charmiga mysdressen (; jag älskar den! och jag älskar att vara hemma! speciellt när det är så himla mycket på dagarna. jag har varit jätte effektiv idag, och jag är riktigt skönt trött. ska tvätta av sminket och plocka ur linserna strax och sen göra en stor kopp te och äta lite mackor och tända ljus. myspys! sen blir det läggdax. är jättetrött ikväll. har varit en lång dag, lång och väldigt bra (:

började ju dagen med att tvätta sängkläder och handdukar i tvättstugan (: visst luktar det så himla gott med ren tvätt! sen fick jag skynda mig på med dusch osv. för sen var det dansen kl 15:45. hade en timme innan eleverna kom och det är jag glad för.. musikspelaren i danssalen var pajko.. så vi fick springa och leta bärbar cd spelare, vilket också gick bra. vid 15:45 ramlade det in 14 söta små tjejer och 1 charmig kille (: glad jag blev att alla barnen var så glada och verkligen ville dansa. vissa hade redan gått på dans och dom lärde sig jättefort! kul! föräldrarna som tittade på sa att barnen hade haft jättekul och det glädjer mig :D jag har haft min alldeles egna första danslektion :D stolt!

sen blev jag hämtad efter dansen av hjärtat, vi åkte och åt jättegod pizza i hammarby sjöstad. tycker om att vara där. dit vill vi flytta! trivs nära vatten! och fina hus (; åt och myste. sen åkte vi hem, städade lite, dammsög och plockade osv. jag satt upp bokstäverna som jag visade här nere. och sen åkte vi till julius, finaste nakenkatten på hela jorden. charmpellen nr ett (: älskar honom redan jättemycket! och han har växt vill jag lova (: tjockismage :D jättesöt. glömde ta kort tyvärr. men men. snart kommer han hem <3 stackars julius har varit förkyld! ): men snart så. vi saknar dig älskling! <3

och nu ska jag fixa kvällsfika med te och rosade mackor med marmelad. köpte jättegoda marmelader häromdagen. lite dyrare, men jättegod smak (: jag gillar burkar som ser lite gammla ut (: och det gör dom här.

hoppas ni haft en jättebra dag (: imorgon ska jag sitta barnvakt åt saga. ska bli supermys! sen jobbar jag hela helgen. och en fika med söta ia är inklämmd också :D längtar!

vi hörs imorgon! sov så gott sen! puss&kram <3



den här med hallon & granatäpple.. och aprikos :D



Kommentarer
Postat av: Eva-Stina

Marmelad... gott gotti gott gott <3 Härligt att dansen gick som en dans!

2010-09-15 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback