BEBIS

i magen ligger det en liten liten bebis. som växer sig större och större för varje dag som går. just nu är vi i vecka 17. (16+1) idag. och snart snart ska vi på ultraljud och titta på vem som ligger där inne. h*n är väldigt väldigt älskad redan och vi saknar och längtar och är så nyfikna på hur du kommer se ut och vara liten. större lycka går inte att känna. du är vårt allt och vi älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. kom ut nu!

fick hem en "bebis" tröja på posten idag. gosig!







Kommentarer
Postat av: Marielle

vänta du bara tills det spricker lite i den vita "bebis" texten snart;). Jag hade sån tröja på mig då jag for in till förlossningen med Vinga. Slängde bara på mig det jag hade haft dagen innan och tänkte inte på att det va den.

2011-05-01 @ 14:02:47
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback