Friday im in love!

god morgon vänner! hoppas ni sovit gott och mår toppen! helg och allt (: och jag är ledig! så mysigt vi ska ha det :D heeela helgen lång! lite ändrade planer för kvällen. blir ingen saga. nästa helg ist! vi ska ha en lugn hemmakväll jag och älsklingen. det blir grillning här i närheten. gud vad jag längtar efter en egen tomt. slippa sitta ute i någon park. och sen blir det väl film och mys i soffan ikväll (: låter väl som en bra fredag? tycker jag!

hedwig sitter och hängder på julius rygg här under lampan och myser för fullt och harry och herbert leker i sängen. bustroll. doris och lucifer sitter i fönstret och spejar. mycket kattsnack nu. men det är kanske inte så konstigt (; så mysigt med dom små här ♥

nej nu ska jag fixa lite här och så. ha en toppen dag nu! puss&kram!









Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Så roligt att alla katter kommer så bra överens =)

2011-04-29 @ 16:55:51
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback