grattis älskling på din 26 års dag!

idag fyller mitt hjärta 26 år. tänk om fyra år fyller vi trettio. omg. gamla :D fast vi känner oss väldigt unga ändå (; och jag ser ju inte en dag ut över 18 säger många. haha.

jag väckte min kärlek vid nio med frukost på sängen, blev smörgåsar med rökt skinka, stark kvibille präst ost, skivad gurka, leverpastej med saltgurka, och peppar salami. kokta ägg med kaviar, juice, varm choklad, kaffe och jordgubbar,. det satt fint i hungriga magar (: så massa tända ljus och paket och sång. jag tycker det är riktigt bra att sebastian sover så djupt.. ja kanske inte sen när vi får bebis. hah. men en sån här dag är det perfekt. jag råkade tappa en plåt i golvet utan att han rörde på sig.. en meter i från honom. hm. (; blir till att putta ur honom ur sängen varannan natt när liten kommer.. eller så kan vi ju uppfinna dom där hörlurarna som är kopplade till en radio som står vid bebisen som han kan ha i öronen på hög volym, týcker jag lär mycket bra :D 

vi har haft hemmaspa, jättemysigt var det (: och skönt. känner mig så ren. hårinpackning från lush som är jättebra. håret blir så lent.. sätter man i i torrt hår och kan gå runt med i timmar (: men minst en. sen djuprengörande ansiktsmask från dödahavet, så snygga (; åt lunch och satt med dom på oss. var inte lätt att äta. så stelt. heh. sen skumbad med mumsig bubbelbit från lush. luktar godis ^^ tända ljus i hela badrummet och massa mys ♥ 

och runt sex tiden går sebastian och tränar för då ska jag fixa till för middagen. innehållande; oxfilé, fläskfilé, kycklingfilé, pommes, klyftpotatis, stark beasås, vanlig beasås, tzatsiki, svampsås, pepparsås, café de paris, aioli och tre olika smörer.. kan ni gissa vad vi ska äta? (: han har ingen aning. hihi.

sen blir det efterrätt med glass och massa tillbehör så man får välja själv (: cola sås, chokladsås, lakrits strössel, bär & maränger. blev bra med en lätt efterrätt.. vi kommer sitta och käka i tre timmar ung. ja nu måste ni ju veta vad vi kommer äta :D

hoppas ni har haft en bra dag och får en mysig kväll. vi ska nog titta på film och bara mysa till efterrätten. en riktigt mysig och lugn födelsedag, som önskat (:

puss&kram.









Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 1,5 år

Grattis till Sebastian!

Hoppas han får en jätte bra födelsedag. Fast det vet jag att han får när man är med dig så känns allting jätte bra. :)

Saknar dig så mkt! Det ska bli så mysigt att få träffas på tisdag. <3



puss hjärtat!

2011-04-02 @ 16:45:44
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback