home sweet home

dagen har varit sååå seg. jag ville inte alls jobba! stod ute i solen och lapade sol dom sista minuterna innan jag började mitt pass. och nu kom vi nyss hem. idag var det inte många som kom och handlade (; så det gick ganska segt faktiskt. vi har iaf haft jättekul på jobbet jag och tjejorna. hur som helst-. nu är jag heeemma. och min fina gör kvällsfika till oss. jag är såld på juice maskinen. mums! men jag tror att vi bittert måste köpa vanlig köpjuice med för jag har cravings på juice just nu. och att pressa dom mängderna funkar ju inte (;

sen blir det mys och lite gos i sängen innan vi sussar. och nu är jag ledig måndag och tisdag är jag ledig :D helt underbart. gissa om det ska njutas av solens strålar åh! så himla himla underbart!! längtar så himla mycket tills imorgon. vi ska träffa tjejen som ska klä om vår retrobarnvagn (: och fika. funderar på att luncha i stan med hjärtat innan i stan. på någon uteservering såklart i solen! och sen möta upp henne. efter ska vi till den svarta nakenfisens uppfödare och hälsa på. tror att vi kommer hämta hem honom också. hoppas! åh lääängtar. blir en himla bra dag imorgon (: om vi inte kommer hem för sent så ska vi grilla. annars tar vi det på tisdag (: jag ska plugga massa på tisdag också. gå upp tidigt och plugga massor. kämpa kämpa!

nej nu ska vi äta mysig nattfika (: puss&kram och natti natti-.



Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till 2

Va kul att du har de kul på jobbet oavsett om det är mycket kunder eller knappt inga! Det är så ett jobb ska vara.. De gör ju att man längtar mer! ^^



Mysigt med kvällsfikat tillsammans o bara njuta! Underbart att höra att du är sååå kär o att ni nu väntar barn! Sååå otroligt spännande att se allting som händer o vara "en del" av er!!! Betyder massor



Massa pussar o kramar



Emma

2011-04-25 @ 00:23:43
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Ibland får man ju tyvärr såna dagar då man inte vill jobba och de dagar då det går segt att jobba men så är det nog med alla jobb.



Du jag kom på en sak alldeles precis, du får INTE tömma kattlådan när du är gravid. Finns bakterier i kattbajset som är farligt för barnet

2011-04-25 @ 21:16:01
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback