Plugg, vila och husletande.

hej hej hallå (: hoppas ni mår bra! jag gick upp med älsklingen och åt en grovmacka med leverpastej och saltgurka, en tallrik youghurt med hela hasselnötter det måste ni pröva riktigt gott är det! och sen hoppade jag i säng igen och sov till tolv. välbehövligt. liite kryare idag. måste vara all kärlek jag blir överröst med, vila, honungsvatten och strepsils (;

har suttit nnu på dagen och pluggat religionkunskapen började idag. så bäst att göra det man ska varje dag, inte halka efter.. åt lunch nyss plättar, grädde och sylt. inte det nyttigaste, så får bli en hejdundrans nyttig middag ikväll (: har 17 olika maträtter att välja mellan. funderar på att göra hel kyckling i ugn med massa rotfrukter i lergrytan. allt blir så saftigt och mumsigt! och ha ris till (: låter bra tycker jag :D ska bara rådgöra med maken min! ♥ ikväll är det vårt favvoprogram just nu! en unge i minuten. tårar i ögonen varje gång. sist var det en tjej som kom på att hon var gravid i vecka 23.. hur kan man inte märka att mensen är borta..? fast hon slapp ju vänta så länge iallfall :D vi fick reda på att vi väntade bebis i vecka 4.. tänk att det nästan är 2,5 månad sen. tiden bara rusar!

hittat en mysig gammal herrgård också byggt 1870, 335 kvm stort, högt i tak, gamla trägolv, äldre element, spegeldörrar, gamla fönster, kakelugnar, stora öppna ytor, många sovrum. åh! imorgon åker vi och tittar på det. jag har bestämt att vi ska ha höns ;D eller ja, jag kom med förslaget och sebastian höll med hehe. mysigt ju! det är inte nära några andra hus heller. och finns två gäststugor. bygga spa och bastu i ena och gäststuga i andra (: 990.000 kr. jag hoppas det är lika fint som det ser ut på bilderna. besiktningsman har varit där och inga fel alls på huset. låter lite för bra för att vara sant. men det är det. nu har vi åkt på så många rötägg till hus så nu är det väl vår tur va? ^^

här kommer lite bilder:


















Kommentarer
Postat av: helena

vart ligger huset då??

2011-04-04 @ 16:25:06
URL: http://itrimaminkropp.blogg.se/
Postat av: Tant petig =)

Nej nej, 1 timme och 25 min med bild från huddinge =)=)=)=)

2011-04-04 @ 20:45:11
URL: http://itrimaminkropp.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Wow vilka ytor

2011-04-04 @ 21:45:30
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback