tårar

jag har tagit in lite med nu,. det var så himla vackert att se dig på skärmen, du sprattlade och sög på tummen, har fem fingrar på varje hand och en väldigt fin profil med världens gulligaste näsa. jag är så lycklig, vi är överlyckliga,. nu känner din pappa mer att vi väntar dig också. jag förstår ju honom han känner inte allt jag känner i kroppen. men nu,. han har ramat in ultra ljud bilden vi fick med oss hem på dig och den har jag släpat med mig vart jag än gått här hemma, vill se dig. önskar jag kunde känna dig också. jag älskar dig över allt annat. den här kärlek går inte att förklara. att vi bestämde oss för att försöka få barn är det bästa som någonsin hänt mig. du är så efterlängtad. lilla hjärtat. veckorna får gärna gå fort nu. i oktober finns du i våra armar, ligger mellan oss på sängen och gosar. jag längtar så jag knappt vet ut eller in. jag gråter hela tiden. jag är ett totalt känslopaket just nu. och värre blir det väl.

tänk att vi har skapat någonting så fint. tänk att du är hälften mig och hälften sebastian. vi älskar dig! ♥



jag har alltså en kärlek i min mage. det räcker gott och väl. jag är faktiskt lite lättad. även fast jag/vi skulle bli hur glada som helst, så känns det helt underbart. min livmoder växer väldigt långt fram kanske. hihi. eller så behöver den livliga krabaten väldigt mycket plats att röra sig på. (:

efter ul så åkte vi och handlade på coop. körde shopexpress för första gången. det gick bra och jag gillar det. vi äter eller jag äter mer nu såklart. och med ett fyllt kylskåp, frys och skafferi mår jag bra. åt en good macka med massa fibrer och ost på när vi kom hem. och sen kom mamma på fika och efter det sprang jag runt som en yr höna i centrum och handlade klart paket till älskling (:

efter middagen med tända ljus så somnade jag i soffan med bebisbilden ståendes på bordet framför mig. hihi. nu sitter sebastian inne på toaletten och jag ska slå in hans paket :D sen ska vi sussa! hoppas att ni mår toppen det gör vi. harmoniska och lyckliga så det står härliga till! ♥

tack för att ni finns & är så snälla! puss&kram.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

ih! Blir så glad av att läsa att allt är bra! Ni är så fina!

2011-04-02 @ 09:44:23
Postat av: sebastian

Denna dagen är en dag jag aldrig kommer glömma och den kommer alltid hålla mitt hjärta varm och fullt med kärlek! Tänk att få dela denna lycka med dig älskling, denna glädje jag känner innom mig skiner som en sol och värmer mig! Jag älskar er av hela mtt hjärta och själ!

2011-04-02 @ 12:32:26
Postat av: sebastian

Denna dagen är en dag jag aldrig kommer glömma och den kommer alltid hålla mitt hjärta varm och fullt med kärlek! Tänk att få dela denna lycka med dig älskling, denna glädje jag känner innom mig skiner som en sol och värmer mig! Jag älskar er av hela mtt hjärta och själ!

2011-04-02 @ 12:33:13
Postat av: Anna

Stort grattis! Det är så underbart att få se sitt lilla knyte på skärmen och ännu mer underbart att få sniffa på den lilla/lille när den tittat ut. Fick min son i maj 2010, det är det bästa som hänt mig.

All lycka till er!

2011-04-02 @ 16:31:34
Postat av: Michael Cresté

Grattis till er båda! Kul när livet tagit en sån härlig vändning för dig :) Varit borta från blogosfären ett tag men tar igen det som hänt för mina favorit blogggers nu :D



Wish you allt the best!

2011-04-03 @ 17:03:07
URL: http://michaelcreste.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback