tunnbröd med ost och mandariner

precis ätit tunnbröd med ost och tre mandariner. fruktsuget är igång igen! ska sätta mig och råplugga nu. försov mig. kom isäng sent och låg och läste en bok i sängen "är du lycklig nu" riktigt bra är den! sen hade jag svårt att somna om när älsklingen gått till jobb. saknar honom så fort han går ifrån mig ): sen ska jag duscha och träffa tessan i farsta och fiiika. kolla lite i affärer och defenitivt vara ute mycket i solen :D så himla härligt väder. i helgen ska jag minsann inte plugga! så då blir det påskfirande både på fredagen hemma hos sebastians mamma och sen på lördag hemma hos min (: mys! längesen jag firade påskafton! påskägg ska vi såklart köpa till varandra med jag och hjärtat (: ♥

nu - plugga! ha en underbar dag! så hörs vi sen! puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback