valborg!

åh tänkt att det redan är valborg. åren bara rusar fram. känns som igår när vi stod där nere och tittade på fyrverkerierna och den sprakande varma brasan. iår firar vi med samma tradition som innan, fast vi bjuder på vanlig middag här ikväll runt halv sex och sen blir det pannkakstårta hos mamma efter fyrverkerierna. blir smidigare så. och jag vill bjuda på mer matig mat när våra vänner kommer hit på middag. ska bli jättemysigt och det blir en bra fortsättning på den här helgen (: imorgon söndag ska jag plugga och sen träffa alexandra. hon ringde innan. myspys. blir nog stan och titta i affärer och fika. så ser min helg ut. och såklart massor utan mys med min familj! love life ♥

hoppas ni får en underbart mysig valborg och mår bra! vi hörs senare ikväll. med bilder från kvällen. för kameran, den ska med (;

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback