wish you were here

wish you were here

saknar dig älskling! att få ha en kväll med dig känns helt underbart,. jag är tröött på att jobba stängningar. saknar dig så jag spricker! jag jobbar bara tre timmar idag och jag är lycklig för vi får en mysig kväll ihop, vi får äta middag ihop! jag funderar på att vi ska gå ut och äta på restaurang. bara lägga tid på att mysa! och i helgen vill jag gå på bio! det var så himla längesen! och det har kommit ut många bra! (: tiden ihop värdesätter jag högt. alla små stunder vi har ihop är mysiga och jag njuter varje gång jag är nära dig älskling! igår när jag kom hem (fick skjuts av mamma) så hade han släckt ner överallt och tänt miljontals levande ljus och gjort varm chocklad med marshmallows. en väldigt mysig avslutning på dagen. han är den bästa! jag är så löjligt kär i sebastian! och kärleken bara växer och växer. jag brukar vanligtvis sluta vara så kär efter ett par månader. men med dig älskling är det tvärtom. du är spännande och varje dag ser jag nya sidor hos dig, nya egenskaper och jag älskar dom! jag älskar dig! att vi haft det upp och ner gjorde bara oss starkare. det vet jag ju nu. att få dela livet med dig. och bära på dina barn, det är det bästa som kunde hända mig! du är u n d e r b a r älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback