Liten har fått sin säng!

nu hector har mamma köpt din fina säng från blå elefant. en nyproduktion av den fina danska designade sängen.. ja bara för det så kommer jag inte ihåg vad den heter ^^ men här hittar ni den vi köpt iallafall. den kostar en hel del, runt 9 tusen med växarmadrassen, men vi tänker långsiktigt och då blir det ju inte så dyrt i längden (: den här sängen kan hector växa i och sova i tills han blir runt sju år. så så tänker vi (: åh det kommer bli så fint i hans rum :D är det någonting jag älskar så är det inredning och fixa och dona hemma (:

sebastian skrev ett sånt mysigt sms om hur vi ska göra i hectors rum. vi ska slipa det fina gamla plankgolvet och vitlasera det, måla väggarna svagt svart ljust gråt och plocka fram sneväggen med vågräta plankor på väggen och måla dom vita. hans fina säng med den blåa sänghimmlen. och den mysiga stjärnhimmlen i i taket som vi ska instalera. det kommer bli så fint. och jag längtar verkligen tills det är klart! det rummet känns viktigast i hela huset. sålänge vår skatt trivs så trivs vi. han betyder allt för oss! ♥



du är det finaste vi har hector. jag och pappa gör allt för dig och vi finns här alltid för dig oavsett vad livet än bjuder på. kommer aldrig aldrig lämna din sida när du är ledsen och behöver trygghet och tröst, och vi kommer alltid älska dig villkorslöst, och mer än vad det finns stjärnor på himlen. du är fantastisk älsklings hector! och vi är så stolta över dig!





Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | postpartiarkal feministfitta

Jag dör, vilken liten raring! Så fort jag ser nyfödingar så vill jag bara ploppa ut flera stycken.

2011-08-26 @ 19:00:17
URL: http://ladydahmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback