thai takeaway

god kväll fina ni. haft en mysig lördag? (: jag skulle kunna ha det såhär förevigt att bara gosa runt med familjen. gud vad jag längtar tills vi kan gå ut med hector. någotning att se fram emot helt klart! ♥

vi ska strax se klart på en film och sen krypa ner och sova. är trötta ikväll. älsklingen var iväg och handlade hit thaimat, riktigt gott var det! skönt att "bo" på söder så det finns gott om matställen i närheten (: kommer bli lite kontrast sen när vi flyttar till landet. men ingenting jag kommer sakna. är det någonting i livet jag aldrig kommer ångra så är det det jag lever i nu med sebastian, hector och vårt fina hus på landet. love life!

ville mest bara sticka in och säga hej och god natt och sov så gott (: vi hörs mer imorgon! massa pussar!



hector och sebastians hand. ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är! Haha ja vi har badkar!! Älskar att bada! puss<3

2011-08-13 @ 22:56:56
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Jag håller med. Så länge man får vara med dom man älskar så spelar det ingen roll vart man bor :)

2011-08-14 @ 16:24:42
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback