Hej mitt vinterland

Utan för vårt hus ligger snön och glittrar! Om två dagar är det julafton och det kommit bli SÅ mysigt! Jag känner mig som ett barn! :D

Snart kommer jag tillbaka, idag drar vi sista dragen med rollern på väggarna i matrummet och det blir så fint! Tänk att vi lyckades!! Vi har slitit som djur! Och planeringen höll! Idag ska vi handla julmat, sista klapparna och storstäda! Sen imorgon, dagen innan julafton ska vi bara mysa! Göra julgodis, klä julgranen (som vår snälla ny funna vän levererar till oss idag) och pynta julfint! Ha uppesittarkväll med mängder med gos och julmys! Sen på julaftons morgon blir det öppning av julstrumpor, julfrukost med tända ljus och fixa det sista!

Hectors första jul blev vit - precis som jag önskade!


Kommentarer
Postat av: Marielle Sjögren

Jag ska göra julgodis med en av mina småsystrar ikväll med. Det är så mysigt att ha gemenskapen tycker jag :)

2011-12-23 @ 10:41:17
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback