Lucia

Så mysigt vi hade i förrgår efter lucia i Globen. Lucia var magisk! Satt och bara sög in julstämmningen! Höll älsklingen hårt i handen och myste! En bra tradition tycker jag (:

Efter åkte vi till gamla stan och promenerade runt hand i hand i dom mysiga gränderna. Så mysigt där! Gick till mitt favorit café chokladkoppen och drack varm choklad med vispad grädde och åt lite mat. En riktigt lyckad kväll! Tack älskling <3

Igår träffade jag Helena och åt lunch och letade julklappar i liljeholmen centrum. Sen när hon åkte hem kom Anna och tog en fika! :) mysigt! Efter det åkte jag och Hector hem till mamma och åt middag och Sebastian kom från jobbmöte runt nio och åt. Trötta båda två så vi stannade och sov över! Tanken var att vi skulle tittat på lucia med mamma imorse och fika med lussebullar och glögg, men älsklingen började jobba i Linköping vid 10 så vi har sträckåkt nu på morgonen :) får bli lucia mysande ikväll istället!

Och nu har jag skaffat en ny kamera laddare :D så nu blir det roligare att blogga!!

Hoppas eran lucia har varit riktigt mysig! Jag låg i vårt gästrum under täcket och har laptopen i knät. kollade på lite webtv. Leilas söta jul bl.a. :) och myste med vår skatt! Sen när älsklingen kom från jobbet så åkte vi och köpte ingredienser till pepparkakskola och knäck. Så lagom till lucia visades på tv hade vi ett fat med både hembakta lussebullar, knäck och pepparkakskola. Det enda som inte var hembakt var pepparkakorna.. Fast vi hade det hemma också kom jag på sen :) varm glögg och en brasa i bakgrunden och fina älskade Sebastian tätt intill och Hector på sitt fårskinn sovandes. Gosbebis! Vi har badat i kväll han och jag, vad han njuter! Och jag med <3

Nu ska vi hoppa i säng hela familjen och sova, är så trött efter den här helgen! Har varit mycket! Men mycket mysigheter såklart :D

Vi hörs imorgon! God natt sov så gott <3

Glad lucia! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback