du är lycka för mig

i like the way you're not afraid
you've got the world planned in your mind
people say you cannot do it
but they don't know a human like you..

jag älskar hur den texten stämmer in på hur jag känner för dig. hur jag uppfattar dig. du är den mest levande människa jag någonsin känt. och jag älskar dig för att du är egen. unik. speciell. och går din väg. du är min idol.



Du är genuin lycka och glädje för mig. och jag kan knappt förstå att jag får leva mitt liv tillsammans med dig. och när jag väl insett det, då måste jag nypa mig i armen. för det känns precis som en dröm. en dröm som jag aldrig vill vaka upp ifrån. du fanns i min dåtid, du är min nutid och du är min framtid. älska känns inte tillräckligt för vad jag känner för dig! har jag dig har jag allt. har vi varandra kan vi gå hur långt som helst, precis så långt vi vill. always by your side!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback