fotoautomat

jag har i flera år försökt att få tag i en äldre variant av fotoautomat. ni vet dom där man betalar kontant, innan man hoppar in i ett bås och drar för en gardin och sen blixtrar det fyra gånger och man får solar överallt framför ögonen och sen hoppar man ut och ser fyra galna och halvknäppa kort som kommer ut (; ja ni minns va? dom finns ju kvar, men tyvärr så tar dom moderna numera bara fyra likadana ): så jag har kollat med jämna mellanrum och försöker få tag i en som man kan köpa. på någon auktion eller så. hade varit galet kul att ha en sån hemma, så vänner, vi och familjen kan fota sig när dom kommer och hälsar på! och ha en hel vägg där man kan sätta upp en spånskiva och måla svart och fästa alla foton. hade varit riktigt fint (: så ja ghoppas att jagnågon gång hittar en!

tills dess finns den här sidan.

 

riktigt roliga inbjudningskort till bröllopet :D nästan så jag ångrar våra inbjudningskort.. skulle varit lite påhittigare tror jag (; även fast våra är hur gulliga som helst med. :D



Kommentarer
Postat av: Susie

Ååååh vilken underbar sida. Jag älskar sådana foton. Den sidan kommer jag bli stammis på ju :)

2011-02-03 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback